A Peugeot e-2008 technológiáját alkalmazhatja az a négyméteresre becsült törpe-terepjáró, amellyel lapértesülések szerint a Jeep lefelé bővítené kínálatát az FCA-PSA szuperfúzió után. Ezzel a Suzuki Jimny-nek támaszthatnának közvetlen vetélytársat.
A Jeep a Renegade-del már új vizekre evezett, és a próbálkozás bevált, így logikus lépés volna, hogy még kisebb autóval próbálkozzanak exportpiacaikon: Kínában és Európában.
A projektben nehezítő tényező, hogy a Jeep ragaszkodik ahhoz, hogy típusai kíméletlen terepen is helyt álljanak. Így várható, hogy az elektromos városi crossovert fejlett elektronikus segédrendszerrel, sőt, akár mechanikus offroad-komponensekkel is felszerelik majd.
Ez különösen izgalmas helyzetet teremtene az elektromos járművek piacán, hiszen villanymotoros járműveknél nem szokás differenciálzárat vagy felezőt beépíteni (vagy a másik oldalról megfogalmazva: nem szoktak villanymotort szerelni komolyterepáróba); másfelől viszont az elektromos hajtásláncok speciális jellemzői miatt egészen másképp kell megközelíteni ezt a kérdést.
Az autó legkorábban 2022-ben jelenhet meg a piacon.