1934-ben jelent meg a Chevrolet teherautó alapokra épülő, de zárt karosszériájú, személyszállítója, a Suburban. Ez az autóipar legrégebben létező típusa és mára a szabadidő-autók között is ezek a legnagyobbak, nem véletlenül hívja ezt az amerikai full-size SUV-nek. Közeli rokona a valamivel rövidebb Tahoe, ami most nem csak karakteresebb formatervű és szebb belterű lett, de a műszaki tartalom is jóval kifinomultabb.
125 mm-rel hosszabb lett az ötödik generációs Chevrolet Tahoe tengelytávja, a teljes hossz pedig 169 mm-rel növekedett. Ennek eredménye, hogy nem csak a lábtér lett nagyobb, hanem a csomagtartó is 66%-ot növekedett a harmadik sor mögött. Igényesebb anyagok és hatalmas érintőképernyők vannak a Tahoe utasterében. Wi-Fi, szélvédőre vetítő kijelző és egy sor vezetéstámogató rendszer teszi kényelmesebbé az utazást. A 10 sebességes automataváltó kar helyett műszerfali gombokat kapott.
Légrugózás és Magnetic Ride Control mellett végre teljesen független hátsó futómű van a Tahoe alatt, ami jobb vezethetőséget és terepképességeket, valamint komfortosabb futást ad neki. A hasmagassága több mint 10 centit állítható, de nagy tempónál automatikusan leereszkedik, hogy csökkentse a fogyasztást és javítsa a légellenállást.
5,3 és 6,2 literes V8-asokkal elérhető a Chevrolet Tahoe, ezek közül előbbi 355, utóbbi 420 lóerős. Mindkét motor változó szelepvezérlésű, stop-start rendszerrel ellátott és hengerlekapcsolásra is képes. A terepes Z71-en kívül minden felszereltségez elérhető a 3 literes, sorhatos turbódízel, ami 277 lovas és 623 Nm nyomatéka van. Minden hajtás kifejezetten bírja a vontatást és erre a kamerarendszert is felkészítették, hogy 9 nézet elérhető, hogy biztosan lehessen manőverezni a trélerrel.