Európában dobogós helyen áll a szegmens eladási rangsorában az Aygo, a Toyota PSA-val közösen gyártott törpeautója. A második generációs modellnek még van két-három éve a piacon, megbízhatónak tűnő források azonban arról számolnak be, hogy utódja egy crossover lehet, igazodva a piaci elvárásokhoz.
Erre kiváló megoldást jelenthetne a Raize, a Toyota ázsiai piacokon bevezetett, négy méter alatti kis szabadidőjárműve. Ezt egy egyliteres turbómotor hajtja, ami városban Európában is megfelelhet, ám holland sajtóértesülések szerint mégsem ez, hanem villanymotor hajthatja majd a Toyota leendő városi jószágát.
Ez sem a valóságtól elrugaszkodott ötlet: hamarosan megjelenik a C-HR EV, egy elektromos hajtáslánc átméretezése pedig jóval kisebb feladat, mint egy belső égésű motort és annak segédelemeit átültetni egy modellből egy másikba.
Nem ez lesz azonban az egyetlen változás: a Toyota állítólag nem csak az Aygót, hanem annak csehországi gyártóüzemét is lecseréli. Utóbbi a következő generációs Yaris otthonává válik, a törpeautó (akármilyen formátumú lesz is) pedig a franciaországi Valenciennes-ben készül majd.
Nagy kérdés, hogy ezzel a sok variálással a PSA-csoport is lépést tart-e majd: a Peugeot 108 és a Citroen C1 az Aygo ikertestvéreként készül jelenleg Kolínban, de egyáltalán nem biztos, hogy a két cégcsoport folytatja együttműködését ezen a téren. A Toyota és a PSA jelenleg városi és kompakt furgonokat is gyárt együtt.