A márka ikonikus motorjáról, a hatvan éve (!) gyártásban levő 6,75 literes V8-asról kapta nevét a Mulsanne 6.75 Edition. Stílusos, bár fájdalmas a párhuzam: mindketten eltűnnek ugyanis a süllyesztőben. A Mulsanne nem kap utódot, a márka legnagyobb szedánja mostantól a vadonatúj Flying Spur lesz, amely 2023-tól hibridként is kapható lesz.
A mindössze 30 példányban készülő sorozat alapját az 537 lóerős, 1100 Nm-es Mulsanne Speed adja, így igen gyors lesz a búcsú: a végsebesség 305 km/óra, a 0-100 km/órás gyorsulás 4,9 mp alatt lezajlik.
A tervezők egészen finom változtatásokat eszközöltek. A szellőzőrostélyok jellegzetes húzókarjainak a végét például miniatűr olajsapkaként alakították ki, az egyedi 6.75 Edition logót nem csak az ülésekbe hímezték bele, de a motorházfedélre is ráapplikálták, sőt, a talajra is kivetítik a LED-es ajtónyitó lámpák. A műszeregységek, illetve az időmérő óra számlapján pedig a motorblokk metszeti rajza látható.
Kívül ragyogó fekete részletek váltják ki a rengeteg krómot, kivéve az első és hátsó lámpatestek kereténél; ott marad a fémes csillogás. A szárnyas orrdísz sötét kivitelű, ahogy a hűtőrács és a kipufogócsövek is. A 21 colos kerekek ezt a két lehetőséget kombinálják, csillogó felületüket fekete elemek tagolják.
A motor csak külsőségeiben változott: a szívócső a szokásos ezüst helyett fekete színű, a motor sorszámát jelző plakettet pedig nem az erőforrást építő mesterember, hanem a Bentley első számú embere írja alá.
Az utastérben négyféle bőrkárpitozás, ezüstözött fafelületek, fém emléklap, magas fényű fekete szerelvények és sötét alumíniumbetétek teremtenek exkluzív hangulatot.