Két darab kerékagymotort kapott az OzX lakóautó-koncepciója. Ezek állandó teljesítménye oldalanként 11 lóerő, ám legfeljebb 30 másodperces időtartamra ennek a kétszeresére is képesek. A 14,3 kWh kapacitású Li-Ion akkucsomagról táplált hajtáslánc vezérlése menet közben folyamatosan úgy szabályozza a hajtóerőt, hogy a vontató jármű és a vontatmány egymással összhangban mozogjon – azaz gyakorlatilag a két jármű együtt úgy viselkedik, mint egy hibrid.
Így nagy mértékben csökkenthető – legalábbis elvben – az üzemanyag-fogyasztás, hiszen a vontatmány kvázi saját magát tolja előre, illetve legalább ilyen fontos, hogy az utánfutó nem holtsúlyként rontja a menetdinamikát, hanem – nyomatékvektor-szabályozással, blokkolásgátló fékezéssel, illetve finom féksimításokkal – aktívan hozzájárulhat a járműszerelvény stabilitásához.
Fejlesztői szerint konstrukciójuk hathatós megoldást kínál a vontatás örök kérdésére: az ember vagy olyan autót vesz, amely könnyedén vonszolja a terhet, üresen viszont feleslegesen nagy teljesítménnyel és fogyasztással bosszulja meg magát, vagy átlagos, takarékos autóval közlekedik, és minden alkalommal megszenvedi a vontatás nyűgét.
Ez azonban csak az érem egyik oldala. A fejlesztés ugyanis sáros úton vagy terepen közlekedve is hasznos szolgálatot tehet: nem kell attól félnünk, hogy beleragad a dágványba a lakókocsi, hiszen kihúzza magát a sárból. Sőt, autó nélkül is képes közlekedni: okostelefonos alkalmazásról vezérelve legfeljebb 2 km/óra sebességgel manőverezhetünk vele a táborhelyen (vagy épp a nyaralás után otthon, a garázsban).
A fejlesztők 4-es szintű autonóm technológiával is fel kívánják szerelni alkotásukat, amely így képes volna önállóan eljutni az otthonunkból a kempingbe, ám ez még erősen a jövő zenéje – bár bevalljuk, tetszik a kép, ahogy elöl megy a család, autóval, és biztonságos távolságban követi őket az utánfutó.