A Toyota-csoport félhivatalos versenycsapata, a TOM’S Racing a hétköznapokban tuningcikkek gyártásában kamatoztatja a versenypályákon szerzett tapasztalatokat. Azt nem tudjuk, pontosan milyen bajnokságban találkozhattak a Toyota Centuryvel, de mindegy is: elkészítették a hatalmas hibrid szedán sportosabb kivitelét.

Sportszedánt faragtak a császár autójából 1

A legnagyobb különbség, hogy a tulajdonos nem hátul, hanem elöl, a volánnál ül majd – legalábbis így képzeli a gyártó. Kár, hogy sem a futóművet, sem a motort nem tuningolták: az autó sportossága kimerül a négy ovális kipufogóban, az egyedi lökhárítókban és küszöbtoldatokban, valamint a csomagtérperemre szerelt légterelőben.

Sportszedánt faragtak a császár autójából 13

Naruhito császár felvonulási járműve, az egyetlen példányban gyártott Century kabrió. A TOM’S más irányból közelítette meg a kérdést.

Az autóból 36 darabot készít a TOM’S, egyenként 77 millió forintnak megfelelő összegért. Ezzel ez minden idők legdrágább Japánban gyártott autója: nem csak a mezei Centurynél, de az eddigi rekordtartó Nissan GT-R-nél is sokkal többe kerül.