2020. február 2-án kezdődik a Super Bowl, aminél kevés nagyobb sportesemény van a világon. 54. alkalommal rendezik meg és most a San Francisco 49ers mérkőzik meg a Kansas City Chiefsszel. A himnuszt Demi Lovato énekli majd, a félidős műsort pedig Jennifer Lopez és Shakira adja majd. Nem aprózzák el az amerikai foci legnagyobb meccsét, ami rendre nézőrekordokat dönt.

Ebben az időben egy 30 másodperces reklám 5,6 millió dollárba kerül. A nagy márkák marketingesei ilyenkor igazán odateszik magukat, a Porsche sem tett másképp. A hosszú változat már látható a YouTube-on. A történet szerint a Porsche Múzeumból lógnak meg egy Taycannal, a biztonsági őrök pedig válogatott flottával indulnak a nyomába. De ennél több is történik ebben a kis videóban:

Feltűnik benne egy olyan modell is, amit még csak szolid álcával láthatott a közönség a Nürburgringen körözni. Ez a 992-es kódjelű generáció legújabb, hegyes szívómotorral szerelt változata, a Porsche 911 GT3. Az autó kékben pózol a háttérben, fent a polcon, méghozzá leplezetlenül:

Több meglepetést tartogat a Porsche Super Bowl-reklámja, mint gondolnád 1