Az Arctic Trucks nagykerekű terepjáró átépítései meghozták a világhírnevet az izlandi tuningműhelynek, érdemi pénzt viszont nem az egyedi munkákból, hanem az olyan együttműködésekből keres a cég, mint amit a Nissannal kötött.
A Navara AT32 nagy siker volt, úgyhogy idén februártól folytatják a szériát, de megújult tartalommal.
Az acél fenékvédő lemezt például alumíniumra cserélték, kontúrjainak módosításával még hatékonyabban óvja az autó érzékeny részeit.
Az abroncsok is újak, a Nokian gumik jobb gördülési ellenállással csökkentik a fogyasztást és a menetzajt, anélkül, hogy le kellene mondani a terepalkalmasságról.
A keréktárcsán nem egy, hanem két szelepet találunk, így pontosabban és gyorsabban szabályozható a nyomás (az egyikre felteszed a nyomásmérőt, a másikon keresztül ereszted / pumpálod a levegőt) – ez fontos, ha eltérő minőségű nehéz terepeken szeretnéd használni az autót.
A kerékívtoldatok, a Bilstein terepfutómű változatlanul került át az előző szériából.
Opcióként elektronikus vezérlésű első differenciálzárat vehetünk az autóhoz, és szintén feláras (de kihagyhatatlan) extra a gázlómélységet 800 milliméterre növelő sznorkel.