Mostantól akár festetlen karbon karosszériával vagy modern hangvételben újraértelmezett Gulf Racing kék-narancs fényezéssel is megvásárolhatják Ford GT kupéjukat a tehetős rajongók.

Még erősebb lett a Ford GT 1

Az előbbihez szénszálas keréktárcsák járnak alapáron, a vevők külön rendelhetnek titán kerékcsavarokat, hatpontos biztonsági öveket. A belső tér és a féknyereg egyaránt öt-öt színvilágban elérhető. A karosszéria dupla vagy szimpla sávozással díszíthető, ugyanúgy hétféle színben, mint a külső tükörházak.

Az 1968/69-ben Le Mans-i győztes GT40 előtt tiszteleg a klasszikus Gulf Racing  színkombó, amelyben ezúttal vékony fekete csík választja el egymástól a kék és narancs részeket; ezzel vásárlóinak régi vágyát teljesíti a Ford, ugyanúgy, mint a szénszálas keréktárcsák opciójának bevezetésével. A dicsőséges példaképet idézi a külön rendelhető 6-os rajtszám is.

Még erősebb lett a Ford GT 37

Az új modellévben nem ez az egyetlen újdonság: a 3,5 literes V6-os motor teljesítménye például elérte a 660 lóerőt. A versenytapasztalatok nyomán módosított erőforrás új dugattyúkat és gyújtótekercseket kapott, a hűtőrendszer átdolgozásával 50 százalékkal javították a légáramlást, a töltőlevegő hűtéséről nagyobb intercoolerek gondoskodnak. Mindehhez társul a széria Akrapovic titán kipufogórendszer, ami szintén hozzájárul ahhoz, hogy a motor szélesebb sávban adja le nyomatékát.

Még erősebb lett a Ford GT 38

A futóművet is átdolgozták, verseny üzemmódban még feszesebb a lengéscsillapítás.