Egy kaliforniai formatervező szerint sokkal több van a Toyota városi crossoverében, mint amit belelátunk. Az Európában leginkább hibridként forgalmazott C-HR-ből már készült brutális sportautó-fantázia, most pedig a másik végletbe ment el egy grafikus, amikor sárdagasztó expedíciós kisautót álmodott bele a szabadidőjárműbe.
Az elképzelés szerint persze komoly átalakításokat igényelne az autó. Elöl és hátul merev tengelyt kapna, és összkerékhajtási rendszerét is valami komolyabbra kellene cserélni. Szimpla tetőcsomagtartó helyett praktikus volna egy, a vázra hegesztett, külső bukókeretet ráépíteni, ami a szerelvények elhelyezésén túl merevítené is a karosszériát, és borulásvédelmet is nyújtana.
A leglátványosabb módosítás a csomagtérajtó eltávolítása: a raktérben így elfért (na jó, majdnem) két pótkerék, természetesen az emelt futóműre egyébként is felszerelt beadlockos (azaz az abroncs peremét a felnire csavarokkal rögzítő, így szélsőségesen alacsony abroncsnyomással is használható) kerekekkel azonos méretben.
A fantáziát elkövető Mo Aoun arra nem tért ki, hogy milyen motort képzel a pöttöm terepjáróba. Sem az 1,2 literes turbómotor, sem az immár két teljesítményszinten kínált hibrid hajtáslánc nem hangzik túl meggyőzően: esetleg a Land Cruiser Prado (és az ázsiai Hiluxok) 177 lóerős, 2,8 literes dízelmotorja megfelelne helyettük.