A berlini rendőrség a közelmúltban két darab Toyota Miraival bővítette járműállományát. A német fővárosban eleve működik már öt darab hidrogénkút, így az üzemanyagcellás szedánok használata nem fog problémát okozni a rendőrségnek. Az autókat a berlini fenntartható fejlődés program (Berliner Programm für Nachhaltige Entwicklung, BENE) keretében, az európai regionális fejlesztési alap (ERDF) támogatásával szerezték be.
Míg Berlinben (és Londonban) a Toyota biztosítja a zsaruk emissziómentes járőrözését, Hamburgban a Mercedes GLC F-CELL révén ülhetnek hidrogénüzemű járműbe a rendőrök – egyelőre egy darabról van szó, de bízunk benne, hogy lesz még több is.
Míg a Toyota Mirai két darab H2-tartályában mintegy 5 kg hidrogén fér el, ami mintegy 500 kilométerre elegendő, a Mercedes GLC F-CELL máshogy oldotta meg ugyanezt a hatótávolságot: nagyobb akkumulátorcsomagokat kapott, így miután 430 kilométer megtétele után elfogy a fedélzetén cipelt 4,4 kilogrammnyi hidrogén, további 51 kilométert képes még megtenni klasszikus villanyautóként.