Sajtótájékoztatót tartott csütörtökön a Hyundai, amelyen bejelentették a „Légy N-magad” kampány folytatását. Ebben a márka nagykövetei mesélnek arról, hogyan hozták ki magukból, életük minden területén a csúcsteljesítményt.
Történeteik arra sarkallhatnak mindenkit, hogy próbálják meg felülmúlni az önmagukkal szemben támasztott elvárásaikat.
Rácz Jenő idén csatlakozott márkanagykövetként Kiss Ramónához és Michelisz Norberthez, akikkel a Hyundai jóvoltából egy-egy fiatal tehetségnek nyújtanak szakmai segítséget pályafutása beindításához. A leendő séfnek, műsorvezetőnek, autóversenyzőnek egy biztató szó, egy hasznos tanács, egy jó lehetőség óriási lökést adhat ahhoz, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot.
A sajtótájékoztatón emellett itthon is bemutatkozott a Hyundai i10 új generációja, amelyet a nemzetközi bemutatón már vezethettünk is. A tapasztalatainkat ebben a cikkben foglaltuk össze:
Az eseményen megmutatták a hazai sajtónak a március eleji Genfi Autószalonon bemutatkozó új i20 első fotóit is, erről az autóról itt tudhatsz meg többet: