Japán lapértesülések szerint már idén májusban bemutatkozik a Toyota TJ Cruiser szériaverziója, és mivel az előrendeléseket áprilistól fogadja a gyár, várhatóan az év vége előtt megérkeznek a kereskedésekbe a funky crossover első példányai. Mármint Japánban. Európában egyelőre nincs hír az autó értékesítéséről.
A TJ Cruiser oldalsó tolóajtaja, bohókás arca és ötletes ülésrendszere mind olyan részletek, amelyek elveszhetnek a sorozatgyártás során. Ugyanakkor a szögletes formavilág megmaradhat: Japánban szeretik az ilyen praktikus jószágokat.
A kocka karosszériának lehet egy praktikus hozománya is: ha lemondunk az óriási csomagtartóról, valamint az állítólag beígért, harmadik üléssorról, a nagy tengelytávú modell könnyen lerövidíthető arra a méretre, amit egy Yaris méretű crossovertől elvárnánk. A TJ Cruiser ugyanis jelen formájában alig rövidebb, mint a C-HR, viszont tengelytávja sokkal hosszabb. Ha ez utóbbit a jelenlegi Yaris 2510 mm-es tengelytávjára redukáljuk, a karosszéria 4,06 méter hosszúra zsugorodik, ami pont optimális egy városi szabadidőjárműhöz.
A japán piacon 1,8 és 2,5 literes hibrid hajtáslánccal kerülhet forgalomba a TJ Cruiser; utóbbi elektromos összkerékhajtást is kapna. Ha Európába is megérkezne a modell, itt talán több esélye volna az új Yaris 1,5 literes hibrid hajtásláncával. Ez gond nélkül adaptálható hozzá, hiszen mindkettő a TNGA padlólemezre épül.