800 lóerős pickup? Elképesztő terepalkalmasságú luxusautó? Sportkocsi, amivel sárban is gyorsulhatsz? Akárhogy kombinálod bizarr párosokba az autókkal szembeni elvárásaidat, a Brabus 800 Adventure XLP az összes elképzelhető igényt kielégíti – kivéve, ha diszkrét és/vagy környezetbarát közlekedési eszközt szeretnél.
Az autó alapját a Mercedes-AMG G 63, azaz az új generációs G-osztály csúcskivitele adja (illetve ott van még a Mercedes-Maybach G650 Landaulet, de ezt most hagyjuk). A 4.0 V8 biturbo motor a Brabus 800 PowerXtra + kivitelben 800 lóerőt és 1000 Nm nyomatékot tud. Álló helyzetből 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebességet a magas tömegközéppont és a 22 colos, ballonos terepabroncsok miatt 210 km/órában korlátozták.
A terep-sportautó alá portálhidakat szereltek, így a szabad hasmagasság 49 centiméterre nőtt. A karosszéria a szélesített Widestar kivitel, a platót viszont nem katalógusból vették elő, hanem frissen tervezték és építették meg. Nem brikettet fogunk azonban itt szállítani, hanem egy különleges drónt, ami akár 240 km/órával tud repülni, így akár végsebességnél is készíthetünk mozgó felvételeket autónkról.
Ha nem ökörködésre használjuk, a drón akár 120 kilométeres hatótávolságával ellátmányt vagy gyógyszereket szállíthat autóval elérhetetlen helyekre – vagy ha elakadtunk a G-osztállyal a világ végén, visszaküldhetjük az alaptáborba egy cetlivel, hogy mentést kérünk.
A belső tér kidolgozása felesleges szó fecsérelni, mert a Brabus bármilyen enteriőrt megépít a kedves ügyfélnek.