A márka új főhadiszállásának avatását hármas világpremierrel kötötte egybe a Cupra, a SEAT önálló(sodó) sportmárkája. Egyik autóról sem árultak el sokat – vagy inkább mondjuk így, eleget.
Cupra Leon
Az első és legfontosabb típus az alsó-középkategóriás Leon, a frissen bemutatott SEAT Leon sokkal sportosabb kiadása. Hiába fontos, a részletes műszaki adatokkal adós maradt a cég. Annyi azonban kiderült, hogy a ferdehátú és kombi verziók háromféle hajtáslánccal lesznek elérhetők, a tisztán benzinestől a konnektoros hibridig. A teljesítménylépcsők 245, 300 és 310 lóerő – feltételezzük, hogy ebből a legalacsonyabb érték a hibridé, hiszen a Škoda Octavia VR és a Golf GTE is ennyit tud.
Cupra e-Racer
Elkészült a Cupra e-Racer, a világ első tisztán elektromos túraautója. 65 kWh kapacitású, vízhűtésű akkumulátorcsomagjának négy darab villanymotort kell táplálnia; ezek összesen 680 lóerőre és 960 Nm forgatónyomatékra képesek. A teljesítmény megegyezik a Volkswagen ID R teljesítményadataival, a nyomatéki csúcs pedig meg is haladja azt. Nyilván ugyanannak a technikának az áthangolt kiadásáról beszélünk. Az anyavállalat elektromos versenyautójának eddigi eredményeit ismerve nagyon is ésszerű döntés, hogy ezt a brutális hajtásláncot átemelik abba a túraautóba, amely a 2021-ben debütáló PURE ETCR bajnokságban képviseli majd a márkát.
Cupra Leon Competición
Kétliteres turbómotorral készül a túraautó-bajnokságok privát csapatai számára tervezett versenyautó. A motorteljesítmény 340 LE és 410 Nm, a váltó hatfokozatú szekvenciális, az autó 4,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 260 km/óra. A Cupra Leon Competición minden paraméterében hangolható (hasmagasság, kerékdőlés, kerékösszetartás, nyomtáv, stb.), de konstrukcióját tekintve az utcaival rokon futóművel – azaz elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul multilink felfüggesztéssel érkezik. A kanyarstabilizátorok is állíthatók és cserélhetők.