Véglegesen nyugdíjba küldik a Bentley zászlóshajóját, a Mulsanne-t. Erről a Top Gearnek nyilatkozott a Bentley vezérigazgatója, Adrian Hallmark. Több mint 100 éve ezek a hatalmas luxuslimuzinok adták a kínálat alapját. Ez az, amiről a Bentley és a Rolls-Royce ismert lett. Az erős, kényelmes négyajtósokról. A világ viszont más irányba változik és ebben egyszerűen nem jutna szerephez a Mulsanne.
„Ez az igazi szimbóluma annak, hogyan változik meg az autóipar” – mondta Adrian Hallmark. Azt is hozzátette, hogy a csúcsmodelltől elköszönni nem csak szomorú, de hatalmas kihívás is, hiszen a Flying Spurnek kell majd részben átvennie a szerepét.
Amikor még az Arnage futott, akkor évente 1200 kelt el belőle, Mulsanne-ból már csak évi 500. Azóta a világon háromszor annyi magas jövedelmű ember van. A legtöbb ilyen vásárló Amerikában és Kínában van és egyre fiatalabbak. Ők követik a trendeket, ezért szabadidő-autót választanak, ezért kritikusan hanyatlik a luxuslimuzin szegmens.
Majdnem öt éve van piacon a Bentayga és folyamatosan egyre nagyobb teret nyer magának az olyan klasszikus típusokkal szemben, mint a Mulsanne. Nem mellesleg a Mulsanne-t 400 órányi munkába kerül megépíteni. Mind egyedi rendelésre, rengeteg kézimunkával készül, ez pedig magas költségeket eredményez.