Megtartotta éves tájékoztatóját a BMW, amit bizonyára az utolsó pillanatban kellett átdolgozni, hiszen a gyárleállások és a koronavírus terjedése komoly hatással lesz az autógyárakra. Nem csak a termelést, de a 2020-as év pénzügyi részét is komolyan érinti majd. Ez különösen a BMW-nek fájhat, hiszen tavaly csökkent az éves eredményük, aminek hatására igyekeznek racionalizálni a modellpalettát.
A korábbi vezetés nem hitt annyira az elektromos autózásban, mint a mostani, és ez világosan látható azon is, hogy a vállalat vezérigazgatója, Oliver Zipse hivatalosan is bejelentette, hogy az új 7-es BMW legerősebb modellje tisztán elektromos hajtást kap.
Nem példa nélküli, hogy a vállalati csúcsmodell elektromossá váljon. A Jaguar teljes egészében kidobja az XJ-ből a hagyományos, belső égésű motorokat. Ezzel szemben a BMW 7-es a konzervatívabb vásárlókhoz is szól majd. Zipse hozzátette, hogy dízel és benzines motorral is elérhető lesz a 2022-re várt új 7-es, melynek prototípusai már az utakon futnak.
A BMW döntése szerint egyre több teljesen elektromos és konnektorról tölthető hibrid modell jelenik meg a belső égésű motoros verziókkal párhuzamosan (mint a 4-es és az i4 Gran Coupé vagy az X3 és iX3 esetében), hogy a vásárlók fokozatosan ismerhessék meg a a villanyautókat és ülhessenek át azokba.