1909-ben – amikor Ettore Bugatti megalapította vállalatát – még Németországhoz tartozott Molsheim, aztán a történelem során Elzász többször cserélt gazdát, végül Franciaországé lett a terület. Miután a Volkswagen csoport megvette a Lamborghinit és a Rolls-Royce Crewe-i gyárát a Bentley számára, Ferdinand Piëch úgy döntött, hogy a Bugattit is bekebelezi. 1998 júniusában került a VW csoporthoz a márka, aminek központja továbbra is a csodálatos Château Saint-Jeanban van.

1857-ben építtette a Wangen de Geroldseck család, Ettore Bugatti pedig 1928-ban vásárolta meg az épületet a 6 hektáros parkkal együtt, hogy ügyfelei számára fogadásokat rendezzen és ezen keresztül bemutathassa az autóit. Ide állított ki most a Bugatti több mint 10 milliárd forintnyi autót.

Milliárdokat gurított ki a Bugatti 1

Balról jobbra haladva az első a Bugatti Chiron Pur Sport, ami a Chiron élvezetesebben vezethető változata. Aztán következik a Bugatti Centodieci. Ez az EB110-est idézi, 1600 lóerős és csak 10 példány készül belőle, 8 millió eurós áron.

Következő a Bugatti Chiron Super Sport 300+, mely 2019 nyarán megfutotta a 490,484 km/órás sebességet. 3,5 millió eurós áron 30 darabot adtak el belőle. A lépcső másik oldalán a Bugatti La Voiture Noire áll. Ez egy 11 millió eurós autó (a világ legdrágábbja) és teljesen egyedi darab, ami nyomokban a Type 57 SC Atlantic-ra emlékeztet.

Könnyebb, jobban vezethető és élénkebben kanyarodó autó az 1500 lóerős Bugatti Divo, amiből 40 darab készül majd. Az ára 5 millió euró. Végezetül pedig a 2,65 milliós Chiron Sport álldogál.