3,5 millió forintba kerülnek azok a 21 colos, kovácsolt alufelnik, melyeket Michelin Pilot Super Sport gumikba csomagolnak, aztán a G-Power tuningos BMW M5 alá tesznek, melyet Hurricane RS-nek hívnak. A látványos, narancssárga fóliázás sem olcsó móka 1,3 millióért, ahogyan az 1,8 milliós karbon gépháztető sem. Ettől viszont még csak egy pozőr lett az M5.
Karbonba csomagolták a titán kipufogórendszer 10 centis végeit. Ez mondjuk 2,8 millióért minimum elvárható. A lényeg viszont a 2 millióért mért, kifejezetten a G-Powernek készített két darab turbófeltöltő. Kell még az átprogramozott motorvezérlő, és az M5-ös BMW máris jóval izmosabb lesz: 829 lóerőt és 1050 Nm nyomatékot tud így a 4,4 literes, biturbó V8-as.
2,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra – akár egy Bugatti Veyron – és 350 km/óra a végsebessége. A G-Power azt is hozzátette, hogy ez a végsebesség csak egy lépés, ennél jóval több van az M5-ben. Korábban a V10-es E60-assal 360-at futottak. Erről korábbi cikkünkben írtunk: