Korábban már bemutatta új elektromos tanulmányautóját a Hyundai, ám meglehetősen kevés információt adott közre róla. Most beavatnak néhány új részletbe.
A légtisztító rendszer például folyamatosan nyeli a levegőt a külvilágból, megtisztítja azt, majd eldönti, hogy mit csináljon vele: ha az utastéri légminőség-érzékelők szerint belül már állott a levegő, befújja az utastérbe, ha viszont odabent minden rendben, visszavezeti a megtisztított levegőt a külvilágba. A rendszer töltés közben is folyamatosan működik, így ha beparkolunk vele a konyhába, hatalmas szagelszívóként nyeli el a rántotthús-szagot (legalábbis mi így képzeljük el a működését.)
A másik újdonság az automatikus vezetőülés-állító rendszer. Ugyan nem teljesen automatikus, viszont nagyon tudományos: miután a sofőr megadta testmagasságát, ülőmagasságát (a farokcsonttól a fejtetőig mért magasságot) és testsúlyát, egy orvosok által összeállított program kiszámítja és aktiválja az optimális ülés-, kormány- és tükörbeállításokat , és még a head-up kijelzőt is a vezetőhöz igazítja.
Az autó botkormányáról és speciális pihenő üzemmódjáról már korábban írtunk, a dedikált villanyautó-padlólemez műszaki adatait viszont most sem közölte a Hyundai. Ez egyébként ugyanaz a platform, amire a 45 nevű koncepciójárművük is épült, de mivel annak sem ismertek a paraméterei, ezzel nem vagyunk kisegítve.
Ha szívesen meghallgatnád, mit mesél a Hyundai dizájn-igazgatója a Prophecy tanulmányautóról, kattints ide.