Nem kevesebb mint 10 kilogrammal csökkentette az LC kupé rugózatlan tömegét a Lexus. Az üreges kanyarstabilizátorok, az alumínium lengőkarok, a nagyobb szerkezeti szilárdságú rugók és a módosított keréktárcsák révén javulnak a kormányreakciók.

Megújul a Lexus csúcskupéja 1

Ehhez kapcsolódóan a futóművet is áthangolták, az elöl komfortosabb, hátul feszesebb beállítások elvileg egyszerre javítják a kényelem és a fordulékonyságot; az ívmeneti stabilitást olyan rendszer javítja, amely az oldalirányú gyorsulás függvényében szabályozza az ívbelső kerekekre ható fékerőt.

A motorteljesítmény nem változott – az 5.0 V8-as szívómotorral szerelt LC500 471 lóerőt és 540 Nm-t ad le, a 3.5 V6-osra épülő LC500h hibrid rendszerteljesítménye 354 LE. Megváltozott azonban a sebességváltók programozása, így mindkét típus dinamikusabban gyorsít városi és országúti tempónál, illetve kanyarok kijáratánál.

Megújul a Lexus csúcskupéja 75

Az eddigi Apple CarPlay okostelefon-integráció csak az iPhone csatlakoztatását támogatta, mostantól azonban Android Auto is lesz az autóban.

A változások az észak-amerikai specifikációjú Lexus LC-re vonatkoznak, az európai modellfrissítés pontos részleteit még nem ismertette a gyár.