Már nem sokat kell várni arra, hogy hivatalosan is leleplezzék az új BMW 4-es kupét, mely formatervében és hajtásában is egészen újat hoz majd. Az már egészen biztos, hogy a korábbi tanulmányautó stíluselemeit örökli majd a G22-es kódú modell, tehát a gigantikus méretű, már álló formátumú hűtőrács ott fog díszelegni az orrán. Ettől egész biztos kiakadnak majd páran.

Célegyenesre fordult az új 4-es BMW 1

Klasszikus kétajtós, keret nélküli ablakos kupé forma lesz a 4-es BMW, de sokkal inkább fastbackesen lejtő tetővonallal. A szintén hosszmotoros CLAR platformra épülő 3-as BMW-hez képest magassága 57 milliméterrel alacsonyabb, súlypontja pedig 21 milliméterrel lentebb került. Légellenállási együtthatója 0,015-tel csökkent. Sportosabb kezelhetőséget ad majd az is, hogy nagyobb az első kerekek dőlésszöge, a hátsó nyomtáv pedig 23 milliméterrel szélesebb a G20-asénál.

Célegyenesre fordult az új 4-es BMW 21

Futóműve elöl kettős keresztlengőkaros, hátul pedig ötlengőkaros, lengéscsillapítói felkoppanásgátlósak. Egyedi merevítőket és hátsó futómű segédkeretet kapott a 4-es BMW. Az M440i xDrive esetében akár adaptív M futóművel, nagyteljesítményű M-es fékekkel és eltérő méretű sportgumikkal. A hátsó tengelyen örömteli pillanatokat garantáló sperrel.

Célegyenesre fordult az új 4-es BMW 22

374 lóerős a BMW M440i xDrive Coupé-ban található B58-as kódú turbó sorhatos (ez van a GR Suprában is), amit 48 voltos mild-hibrid rendszerrel egészítettek ki (11 lóerő). Az M440-es az európai vásárlók számára kizárólag 8 sebességes ZF automatával és xDrive összkerékhajtással lesz elérhető. Nézd meg az álcafóliába öltöztetett 4-est mozgásban is!

a videó a hirdetés után indul