A tízhengeres szívómotort 610 lóerőre és 560 Nm nyomatékra hangolták, az autó 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 324 km/óra. A fémtetős variánsnak 3,3 mp is elég, és 325 km/óráig tart a száguldás.
A vászontető akár 50 km/óra sebességnél is mozgatható, mindössze 17 másodperc alatt eltűnik. Az autó karosszériáját úgy alakították ki – akárcsak az összkerékhajtású Spyder-nél -, hogy közegellenállása és leszorítóereje is minél közelebb legyen a kupééhoz.
A Spyder egyedi hangolású P-TCS menetstabilizáló rendszert kap, amely Strada (közúti), Sport és Corsa (verseny) állásban használható.
Az alumínium-karbon vázra szerelt alumínium-plasztik karosszériának köszönhetően a hátsókerék-hajtású Spyder 1509 kilót nyom – ez 120 kilóval több, mint a kupé menetkész tömege. A tengelyterhelés aránya 40/60 százalék, a 20 colos keréktárcsák és a karbon fékek opciósak.
Megnéznéd videón is a Lamborghini újdonságát? Kattints ide!
Az autó optikai jegyei alapján könnyen megkülönböztethető az összkerékhajtású Spydertől: más az első lökhárító és a légterelő, és módosították a hátsó diffúzort is.
A leggyorsabb megrendelők már idén nyáron hozzájuthatnak autójukhoz.