Látva a koronavírus-járvány miatt hozott intézkedések enyhítését, hétfőtől a Budapesti Közlekedési Központ, közismert nevén a BKK, ismételten fogadja ügyfélközpontjaiban és központi ügyfélszolgállatán az ügyfeleit – írja az MTI.
Kötelező lesz viszont az orr és a száj eltakarása a 6 év felettiek számára az ügyfélközpontokban, amik minden nap 7-től 19 óráig tartanak nyitva, míg a központi ügyfélszolgálat változatlan nyitvatartással folytatja működését. Az értékesítőhelyeken pedig csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány pult nyitva van; számukra a bejáratnál biztosított a kézfertőtlenítési lehetőség.
A járványügyi ajánlásoknak megfelelő biztonsági intézkedések ellenére azt kéri a BKK, hogy csak személyes ügyintézést igénylő ügyekben keressék fel az ügyfelek a kinyitó ügyfélközpontokat és központi ügyfélszolgálatot.
Azok az utasok, akikre március 12-e óta pótdíjat szabtak ki, az ügyfélközpontok újranyitásától számított öt munkanapon belül, május 29-ig mutathatják be utólag bérletüket.
A Liszt Ferenc-repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont azonban továbbra is zárva tart, újbóli megnyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ.