Kicsit magasabb, mint egy hagyományos limuzin, de nem annyira nőtt nagyra, mint egy szabadidő-autó. Ezért pont kényelmes beszállni. Ötödik ajtajával és hatalmas csomagterével közel olyan praktikus, mint egy kombi, de nem tartozik hozzá a doboz forma. A BMW 6-os GT furcsa szerzet, de pont azért, mert nem csak küllemében, hanem karakterében is mást hoz, mint a többi BMW. Ez a remek kényelmű utazóautó lett most egy kicsit frissebb.

Sportos helyett inkább komfortos a BMW 6 GT 1

Maradt a tágas utastér a nagy, elektromosan állítható fotelekkel, de a fedélzeti rendszer az OS7-esre frissült, valamint akárcsak az 5-ös sorozatban, itt is 12,3 colos a központi kijelző. Hagyományos módon iDrive tárcsával vagy akár érintéssel is kezelhető a megújult felület, melyben a menüpontok már oldalt helyezkednek el. Kínál továbbá beszédvezérlésű BMW Intelligens Személyi Asszisztenst. Meg az összes vezetéstámogató rendszert, amit az 5-ös is.

Sportos helyett inkább komfortos a BMW 6 GT 19

Minden motort 48 voltos indítógenerátorral ellátott mild hibrid rendszerrel egészítettek ki. Ez 11 lóerős teljesítményt ad kigyorsításkor, a fékezéskor keletkező energiából pedig például a fedélzeti elektromos rendszert látja el. A belépőmodell a 620d GT, melyben 2 literes turbódízel dolgozik 190 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal. Ez 7,9 másodperc gyorsul 100-ra és 220 km/óra a végsebessége. Hathengeres dízelek 286 és 340 lóerővel akadnak a palettán 630d és 640d jelzés alatt.

Sportos helyett inkább komfortos a BMW 6 GT 20

333 lóerős és 450 Nm nyomatékú a BMW 640i xDrive GT, amivel 5,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra a 6 GT, a végsebessége 250 km/óránál korlátozott. Konnektorról tölthető hibrid hajtás nem lesz a 6-os Gran Turismóhoz. Alább megnézheted, hogy suhan!

a videó a hirdetés után indul