A hajtásláncot és a felszereltséget érintő módosításokkal folytatja pályafutását a Ford Puma.

Elsőként is megkapja a 1,5 literes, 120 lóerős dízelmotort, amely mindössze 4,5 liter/100 km átlagos üzemanyag-fogyasztással (WLTP) kényezteti azokat, akik hosszú útra indulnának a városi crossoverrel.

A 120 lovas dízelmotor hatfokozatú kézi váltóját nem, de a 125 lóerős 1,0 literes benzines turbómotor manuális egységét kiválthatjuk az új hétfokozatú duplakuplungos erőátvitellel.

Luxusautó épül a legkisebb Ford SUV-ból 1

A leglátványosabb újdonsága a címben is sugallt Puma Vignale kivitel, amely az ST-Line verzióra épül. Olyan fényűző megoldásokat kínál, mint a selyemfényű alumínium hűtőmaszk és hűtőmaszk-keret, az ébenfekete alsó légbeömlő, a fényezett hátsó alsó lökhárító, vagy a nagy méretű hátsó légterelő. Alapfelszerelés a LED-világítás, a Windsor bőrkárpit, a Manacor bőrkormány, a prémium B&O audiorendszer és a kulcs nélküli nyitás és indítás.

Hamarosan jön egyébként a Puma ST, a modellcsalád kifejezetten sportos tagja.