Megújult a 2017-ben bevezetett Mini Countryman. Alább soroljuk a változásokat. Ide kattintva közel húsz tucat fényképet, itt pedig három videót nézhetsz meg a modellről. De előbb inkább maradj itt, és olvasd el a lényeget.
Módosult az orr-rész, mostantól alapáras a LED-es fényszóró, illetve ködfény. Új opció az adaptív mátrix LED-es fényszóró, amely alkalmazkodik a kanyarokhoz, 70 km/óra felett pedig négy szegmensben külön-külön kapcsolható tompítottra, így megelőzve a szemből jövők elvakítását. Hátul a ferdehátú Minihez hasonlóan a (fél) brit zászlót mintázza a krómkeretes lámpatest, de mostantól a keréktárcsa is kapható Union Jack rajzolatú küllőkkel.
A megjelenést két új karosszériaszín (ezüst, zöld) erősíti, a tető és a tükörház lehet fekete, fehér vagy ezüst színű. Kérhető zongoralakk külső optikai csomag is, amelyben az egyébként krómozott elemek csillogó feketék. A keréktárcsák kínálatában új dizájn jelent meg 17 és 19 colos méretben.
Az utastérben bővült a bőrszínek, illetve a kéttónusú kivitelek választéka, illetve szélesebb körben rendelhetők meg korábban exkluzív dekorcsomagok.
A motorokat a legújabb emissziós normákhoz igazították, az összes új ISG indítómotor/generátor egységet kapott. A benzinmotoroknál (102 -178 LE) a hengerfejbe integrált leömlőt és turbófeltöltőt alkalmaznak, részterhelésen csökkenthető a forgattyúsház hűtése, míg a benzinbefecskendezés nyomása 200-ról 350 barra nőtt. A dízeleknél (116-190 LE) az eddig csak a legerősebb verziónál (Cooper SD) használt kettős megfúvású turbófeltöltőt a Cooper D is megkapta. Továbbra is a plug-in hibrid a legerősebb, a 220 lóerős egység kizárólag összkerékhajtással kapható.
Mostantól széria a bőrkormány, illetve az utasülés magasságállítása. Szintén alaptartozék a gyárilag beépített SIM-kártya, amely a vészhívó funkciót és az online asszisztenst szolgálja ki, valamint a navigációs térképek vezeték nélküli frissítésére, illetve a navigációs címek telefonról az autóba történő küldésére szolgálnak.