Mindössze két évvel az előző típusváltás után ismét cseréli nagy szabadidőjárművét a Hyundai. A Santa Fe vadonatúj padlólemezre épül, ami egy sor alapvető változást hoz a modell életébe. A gyár ígérete szerint javult az ütközési ellenállás, az aerodinamika, valamint a zaj- és rezgéskultúra.

Megérkezett a vadonatúj Hyundai Santa Fe 1

A legfontosabb újdonság a hibrid és plug-in verziók megjelenése; ezek műszaki adatairól azonban ugyanúgy nem közölt részleteket a Hyundai, mint a modell bármely egyéb paraméteréről, a méretektől a menetdinamikáig.

Azt viszont elárulták, hogy most először Luxury csomagot is kínálnak majd a modellhez, amely 20 colos keréktárcsákat, fényezett oldalsó koptatóelemeket, valamint egyedi lökhárító kötényeket tartalmaz.

Megérkezett a vadonatúj Hyundai Santa Fe 37

A vezetői környezet vadonatúj, a sebességváltó (legalábbis a hibrid modellen) nyomógombos vezérlésű, az emelt padlókonzol alatt hatalmas tárolórekeszt találunk, a klímaberendezés és az ülésfűtés vezérlésére klasszikus nyomógombok szolgálnak, nem pedig a 10,25 colos érintőképernyő. Újdonság a Terrain Mode üzemmódválasztó tárcsa, amellyel a szokásos sportos, komfortos és automata üzemmódok mellett homokra, sárra és hóra optimalizált hajtásvezérlést is választhatunk.

Megérkezett a vadonatúj Hyundai Santa Fe 38

A modell 2020 szeptemberétől kapható Európában.

Kattints ide, ha megnéznéd az új Santa Fe-t bemutató videókat!