Az új 4-es BMW minden eddiginél jobb vezethetőséget és hatékonyabb motorokat ígér, ráadásul a bajorok mindent bevetettek annak érdekében, hogy a kütyük se hiányozzanak az autóból. A technikájában is érdekes 4-es BMW-nek azonban csak egy pontjára figyel oda a világ, és az az orra.
A BMW kupéjának hatalmas vese alakú, álló hűtőrácsa megosztotta a sajtót és a rajongókat is. A gyáriak pedig megnyugtattak mindenkit, hogy több modellen egyelőre nem alkalmazzák a merész megoldást. A frissített 5-ös sorozat is maradt a konzervatívabb elrendezésnél. Az M4-es BMW-n viszont nagyobb méretűek lesznek és a rácsozás is vízszintesre vált.
Erről először egy lökhárítóról készült fotó árulkodott, majd hamar megérkezett az este készült kémfotó is a leplezetlen autóról. Ezek a részletek azonban már korábban is napvilágot láttak, igaz, csak néhány állvány és oszlop mögül.
Az viszont mostanra biztos lett, hogy a BMW az M-es modellek esetében is kitart a forma mellett. Jól látható a dupla lamellás rács, rajta az M4 felirattal az autó orrán. A fekete kiegészítők feltételezhetően az M4 Competition modell sajátjai lesznek.
Az új sportmodellben pontosan az az S58-as, 3 literes, sorhatos, biturbó motor dolgozik majd, mint a jelenleg kapható X3 M és X4 M modellekben. A teljesítményszintek azonban változni fognak. Az alapmodell (480 lóerő) kérhető lesz tisztán hátsókerék-hajtással és kéziváltóval is, az 510 lóerős M3 és M4 modellek azonban automataváltósak lesznek és az M5-ben megismert összkerékhajtást kaphatják.