1995. június 17-én rajtolt el 63. alkalommal a Le Mans-i 24 órás futam mezőnye, és már csak azért is különleges volt a verseny, mert 17 órán át zuhogott az eső. Az egész napos versengés után végül a Kokusai Kaihatsu Racing csapata, tehát JJ Lehto, Yannick Dalmas és Szekija Maszanori triója állhatott a dobogó tetejére, amivel meghozták a McLaren első diadalát is. Korábban a Ferrari, a Jaguar, a Porsche és a Ford uralta Le Mans-t.

Graham Humphry, az akkori műszaki igazgató elárulta, hogy a hatalmas eső kifejezetten nekik dolgozott, hiszen a viszonylag törékenynek számító váltóról nagy terhet vett le a nedves aszfalt. Más ponton azért okozott problémákat, több helyen a víz által behordott szennyeződések megnehezítették a váltást a McLareneken, ezért minden kiállásnál WD-40-nel fújkálták.

A 25 éves Le Mans-i győzelemre emlékeznek a McLaren 720S-sel 2

25 éve nyerték tehát meg Le Mans-t a McLaren F1-essel és ennek örömére készül 50 ízlésesen díszített példány a 720S modellből. 298 kört tett meg 24 óra alatt a győztes autó a pályán, ezért minden 720S Le Mans Special Edition alvázszáma ezzel kezdődik majd. Szürke színben is elérhető, de kétségkívül a hagyományos McLaren-narancssárga az igazi, az oldalán felfutó szürke csíkkal.

Akárcsak anno az F1-es, a 720S is megkapja az ötküllős LM-felniket, mögöttük aranyszínű féknyergek vannak. A sárvédők szénszálasak, a tetőn pedig funkcionális légbeömlő van.

A 25 éves Le Mans-i győzelemre emlékeznek a McLaren 720S-sel 18

4,0 literes, biturbó V8-as motorja – a nevéből adódik is – 720 lóerőt tud, hozzá hétsebességes, duplakuplungos automata váltó csatlakozik, és a hátsó kerekeket hajtja. Álló helyzetből 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a 200-at pedig 7,8 másodperc alatt éri el. A McLaren 720S végsebessége 340 km/óra feletti.

100 millióért lehet majd megkaparintani a Le Mans-i győzelem 25. évfordulójára kiadott szériát addig a rövidke ideig, amíg nem kapkodják el mindet.