A BMW hagyományait (beleértve a motorkerékpáros vonalat is) mélyrehatóan ismerő rajongók minden bizonnyal értőn bólogatnak: hát persze, fekete és arany, klasszikus párosítás. A többieknek nem jut ilyen nosztalgikus felhang; nekik be kell érniük azzal, hogy a 2020 szeptemberétől gyártásba kerülő, minden karosszériaverzióban (kupé, kabrió, Gran Coupé), az összes nem-M motorral (840i, 840i xDrive, 840d xDrive, M850i xDrive) rendelhető különkiadás valóban kivételesen néz ki. Ezzel a színkombinációval manapság ritkán találkozunk: negyven, ötven évvel ezelőtt annál menőbb volt a társítás.
A kétféle fekete alapszínnel rendelhető karosszériát alul végigfutó arany sáv szegélyezi. Aranyban tündökölnek a tükörházak, az M hátsó légterelő (csak a kupén), valamint a 20 colos M keréktárcsák. Ha nem mondtuk volna, az arany mennydörgéshez címzett 8-as BMW alapértelmezésben tartalmazza az M sportcsomagot, így az M fékrendszert is, amely ez esetben fekete féknyergeket kapott.
Az utastérben visszafogott, fekete Merino bőrkárpit fogad, a szériát hirdető fejtámlahímzéssel, sötétszürke Alcantara tetőkárpitozással és aranyozott alumínium dekorelemekkel. A középkonzolról nem hiányzik a limitált szériát hirdető plakett, egyes kezelőszervek üvegből készültek, a surround audiorendszert pedig a Bowers & Wilkins szállítja.