Csúcskategóriás modelljeihez hamarosan aktív sebességtartó automatát is kínál a BMW Motorrad.
Az autókról már ismert technológia két fokozatban (dinamikus vagy kényelmes), három választható távolsággal programozható. A gombot nyomogatva módosítható a követési távolság
Az autókról már ismert technológia két fokozatban (dinamikus vagy kényelmes), három választható távolsággal programozható. A gombot nyomogatva módosítható a követési távolság
Fotó megosztása:
A rendszer akár 20°-os dőlésszögig (vagyis enyhe kanyarban is tartja a beállított távolságot.
A rendszer akár 20°-os dőlésszögig (vagyis enyhe kanyarban is tartja a beállított távolságot.
Fotó megosztása:
Az ACC rendszerrel 30-160 km/óra sebesség állítható be, de a technológia 28-250 km/óra között bármikor aktiválható. A BMW kínál hagyományos, nem adaptív tempomatot is motorkerékpárjaihoz: ez a DCC rendszer 15-250 km/óra között aktiválható, de a legnagyobb beállítható sebesség 220 km/óra.
Az ACC rendszerrel 30-160 km/óra sebesség állítható be, de a technológia 28-250 km/óra között bármikor aktiválható. A BMW kínál hagyományos, nem adaptív tempomatot is motorkerékpárjaihoz: ez a DCC rendszer 15-250 km/óra között aktiválható, de a legnagyobb beállítható sebesség 220 km/óra.
Fotó megosztása:
Ha a vezető előzni szeretne, a rendszer már az irányjelző működtetésére megkezdi a gyorsítást, majd amint szabad az út a motorkerékpár előtt, visszaáll az eredetileg beállított sebességre.
Ha a vezető előzni szeretne, a rendszer már az irányjelző működtetésére megkezdi a gyorsítást, majd amint szabad az út a motorkerékpár előtt, visszaáll az eredetileg beállított sebességre.
Fotó megosztása:
A rendszer csak mozgó járműre (azaz csekély sebességkülönbség esetén) reagál, álló jármű (pl, torlódás) észlelésére nem alkalmas.
A rendszer csak mozgó járműre (azaz csekély sebességkülönbség esetén) reagál, álló jármű (pl, torlódás) észlelésére nem alkalmas.
Fotó megosztása:
A rendszer csak mozgó járműre (azaz csekély sebességkülönbség esetén) reagál, álló jármű (pl. torlódás) észlelésére nem alkalmas.
A technológia akár 20°-os dőlésszögig (vagyis enyhe kanyarban), illetve lejtőn is tartja a beállított sebességet és távolságot.
Ha a vezető előzni szeretne, a rendszer már az irányjelző működtetésére megkezdi a gyorsítást, majd amint szabad az út a motorkerékpár előtt, visszaáll az eredetileg beállított sebességre.
Az ACC rendszerrel 30-160 km/óra sebesség állítható be, de a technológia 28-250 km/óra között bármikor aktiválható. A BMW kínál hagyományos, nem adaptív tempomatot is motorkerékpárjaihoz: ez a DCC rendszer 15-250 km/óra között aktiválható, de a legnagyobb beállítható sebesség 220 km/óra.
Mindezt alább videón is megtekintheted:
a videó a hirdetés után indul