761 lóerővel jött meg a Porsche Taycan Turbo S, aztán hamar bemutatták a szerényebb Turbo és az akár 571 lóerős 4S változatokat is. Ezekben az a közös, hogy tengelyenként egy villanymotor van, így valósítják meg az összkerékhajtást. Most viszont – egyelőre csak a kínai vásárlók számára – elérhető lett a sima Taycan, amiben csak hátul van egyetlen villanymotor.

Hátsókerekes, elektromos Porsche, akár 476 lóerővel 1

79,2 kWh-s akksicsomag van a padlója alatt, amivel 414 km-t tud megtenni egyetlen feltöltéssel. Opciós a Performance Battery Plus, tehát a 93,4 kWh-s akksi, mellyel 489 kilométerre növekszik a hatótáv. A maximális teljesítmény a kisebb teleppel 408 lóerő, a nagyobbacskával pedig 476.  A hátsókerék-hajtású Taycan 5,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 230 km/óra a végsebessége. Mivel az orrában nincs hajtás, ezért a két csomagtartó együttes mérete 491 literre nőtt.

Hátsókerekes, elektromos Porsche, akár 476 lóerővel 17