A Bentley legújabb márkaarculatát öltötte magára a Bentayga; a szabadidőjármű megjelenése immár szorosan igazodik a Continental GT és a vadonatúj Flying Spur fizimiskájához. Ennek keretében minden elülső karosszériapanelt átdolgoztak. A hűtőmaszk nagyobb, függőlegesebb; újak a mátrix-LED-es fényszórók, agresszívabb a lökhárító. Az ablaktörlők beépített, fűtött fúvókákat kaptak, karonként 22 pontból tör elő a folyadék.

Frissült a Bentley óriási szabadidőjárműve 1

Hátul vadonatúj a csomagtérfedél, sportosabbak a lámpák, a rendszámtábla a lökhárítóba költözött. A hátsó nyomtáv 20 mm-rel nőtt, a kipufogók széles, osztott véget kaptak, a keréktárcsákat újrarajzolták.

Az utastér teljesen megújult: friss a középkonzol és a kormánykerék, új az ajtók burkolata, és lecserélték az üléseket is. Mostantól hátul is szellőztetett ülések várják az utasokat az ötszemélyes verzióban. Ugyanitt a helykínálat is javult, a lábtér akár 100 mm-rel tágasabb (kialakítástól függően).

Frissült a Bentley óriási szabadidőjárműve 67

Új generációs az infotainment-rendszer, a konfigurálható grafikájú 10,9 colos monitort a kézzel készített műszerfalba süllyesztették. Online kapcsolódás és telefonintegráció teszi teljessé az élményt. Hátul nagyobb, kiemelhető rendszervezérlő érintőképernyőt találunk, olyasmit, mint a vadonatúj Flying Spur fedélzetén. USB-C-töltőportok, beépített eSIM-kártya, távvezérlést is lehetővé tevő okostelefonos alkalmazás és rengeteg online szolgáltatás jelent meg a palettán.

Az utasteret sötét, rombuszmintára polírozott alumíniumdekorral, valamint kétféle új fabetéttel dobhatjuk fel. Megújult a bőrülések steppelése is, illetve az ülések kérhetők mikroszegélyezéssel.

Frissült a Bentley óriási szabadidőjárműve 68

Az új modell piaci bevezetésekor az 550 lóerős, 770 Nm nyomatékú, 4,0 literes V8-as turbómotorral lép színre. Később érkezik a konnektoros hibrid és a W12-es Bentley Speed verzió.