Az FK8-as Honda Civic Type R még 2017-ben mutatkozott be és ez lett a második turbós verzió a sorban. A 2 literes, négyhengeres motort az elődjétől örökölte, de itt már 320 lóerőt és 400 Nm nyomatékot tud. Ezzel 5,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 270 km/óra feletti a végsebessége.
A Nürburgringen 7 másodperccel javította az elődje köridejét, 7 perc 43,8 másodpercet autóztak vele. A rekordot csak a Renault Sport Megane Trophy R döntötte meg 7:40,10-es idővel.
A Mugen nem ma kezdett Hondákkal foglalkozni, így nem maradhatott ki a Civic Type R sem, amihez rengeteg aprósággal készültek azoknak, akik bírják a feltűnést. Az egyik leglátványosabb tétel a karbon gépháztető, melyért több mint 3 millió forintnak megfelelő összeget kérnek.
Jelentős aerodinamikai elem a hátsó szárny is, melynek üvegszálas kivitele közel 3 millió forintba kerül. Ha viszont a gépháztetőhöz passzoló karbont szeretné a kedves vevő, akkor több mint 4 millió forintot kell a kasszánál hagynia.
Ezek mellett olyan apró tételek vannak még, mint a 20 colos felniszett vagy a Mugen indítógomb. Készültek még karbonnal és bőrrel bevont kormánnyal, alumínium váltókarral és Recaro kagylóülésekkel is. Új olajszűrőt és fékbetéteket is fejlesztett a Mugen a Civic Type R-hez.