Tizenkettő centiméterrel növelte meg a Nissan GT-R szabad hasmagasságát a holland Classic Youngtimers műhely. A beavatkozásnak fel kellett volna borítania az autó arányait, ám azok valahogy a helyükön maradtak – talán a kerékív-szélesítések és a kövérebb abroncsok teszik; vagy csak az otromba terepfényszórók miatt nem tűnik fel, hogy másutt is baj van.

Terepjárót faragtak a Nissan GT-R-ből 1

Az autó masszív tetőcsomagtartót is kapott, amelynek hátulján a pótkereket rögzítették, elejére pedig impozáns kiegészítő LED-es lámpasor került. A tartozék kialakítása miatt semmi egyébre nem alkalmas, pedig azok, akik a 485-ről 600 lóerősre növelt motorteljesítményt részleges offroad képességekkel szeretnék társítani, és ezért hajlandóak 95 ezer eurót (kb. 33 millió Ft) kifizetni, nyilván szeretnének olykor-olykor elmenni síelni, hódeszkázni vagy szörfözni a kocsival.

Terepjárót faragtak a Nissan GT-R-ből 23

Az ár egyébként feltűnően kedvező a Nissan GT-R-hez képest, de nem csoda: nem sztenderd átépítési csomagról van szó, hanem egyetlen konkrét autóról, amelynek egy tíz év körüli kupé adta az alapját. Jobb is így: egy vadonatúj GT-R-t nem szívesen vinne ki az ember a mezőre.