Kétliteres, soros négyhengeres benzines turbómotorját 48 voltos generátorral, valamint elektromos kompresszorral egészítette ki a Maserati. Az eredmény egy 330 lóerős, 450 Nm nyomatékú hajtáslánc, amely 255 km/óra végsebességre képes, és 5,7 másodperc alatt röpíti 100 km/órára a nehéz autót.
Mindazonáltal nem is olyan nehéz a hibrid Ghibli: a hajtáslánc mintegy 80 kilogrammal kevesebbet nyom, mint a Maserati Ghibli Diesel (275 LE, 600 Nm, 6,3 mp 0-100 km/óra, 250 km/óra) hajtáslánca. A közvetlen benzinbefecskendezéses motor WLTP-konform átlagfogyasztása 8,5-9,6 l/100 km.
A mild hibrid hajtáslánc mellett komplett kapcsolódási programot is bevezetett a Maserati, amely Android Auto alapú multimédia rendszert, akár 10,1 colos érintőképernyőt, integrált Alexa digitális asszisztenst foglal magában.
A mild hibrid Ghiblit hamarosan követi a többi villamosított Maserati, jövőre például tisztán elektromos hajtásláncot kap az új GranTurismo és GranCabrio.