A Scala 150 lóerős, 1,5 literes benzinmotorjával, hétfokozatú DSG-váltójával szerelték fel a Škoda gyakornokai azt a Slavia névre keresztelt roadstert, amelyet most mutattak be Mladá Boleslavban. Nem csak a hajtáslánc érkezett a Scalából: mindkét futómű, a kormánymű, az elektronikai hálózat, valamint a vezetői környezet is a kompakt családi modellből érkezett, meg persze az orrész. Viszont a 20 colos kerekeket a Škoda Kodiaq RS adta kölcsön a projekthez, a fékrendszer pedig a Škoda Octavia RS hagyatéka.
Miután levágták a tetőlemezt, behegesztették a hátsó ajtókat, a padlót pedig megerősítették. A hátsó ülések helyére áramvonalas púpokat illesztettek, így elvileg nagy sebességnél sem dübörög a szél az utastérben.
A kész karosszériát gyöngyházfényű kékre festették, a karosszérián neon lámpákat helyeztek el. A legötletesebb fényjáték a hátsó Škoda felirat, amely egyben féklámpaként is szolgál.
Ha már csak kétüléses a kocsi, azok legyenek különlegesek: a kontrasztos varrású –bőrüléseket a Sparcótól vásárolták, az övek négypontosak. Az ülések mögött két oroszlán figurát találunk: ezek mögött egy-egy mélyhangszóró, illetve mélynyomó rejtőzik, ezek kombinált zenei teljesítménye 2570 watt. A csomagtartóban két Škoda márkájú, összehajtható elektromos robogó lapul.
Így lett kabrió a ferdehátú: a videóért kattints ide.