5,9 millió dolláros alapáron, tehát bőven több mint 1,8 milliárd forintért kínálja a Bugatti legújabb hiperautóját, a Divót. A Chiron alapjaira épülő autóból mindössze 40 darabot készítenek, így garantáltan gyűjtői ritkaság válik belőle, ami az idővel egyre csak értékesebb lesz. A Divót a Bugatti hagyományaihoz hűen egy francia versenyzőről nevezték el. A 20-as években Albert Divo kétszer is győzelmet aratott a szicíliai Targa Florio versenyen.
90 kg-mal több leszorítóerőt termel a Chironnál a Divo (összesen 456 kg-ot), ami az aerodinamikailag továbbfejlesztett karosszériának köszönhető. Ezzel együtt a Divo súlya is csökkent 35 kg-mal. Az egész formaterv nagyon merész és éles, tele van olyan megoldásokkal, mint a sárvédőbe simuló menetfények vagy a LED-es fényszóró, ami csupán 35 mm magas. A hátsó lámpája 44 apró, kivilágított uszonyból áll, a tetején pedig hatalmas NACA légbeömlőn át jut levegőhöz a W16-os turbómotor. 1,83 méter széles hátsó szárnya 23%-kal nagyobb a Chironénál.
8,0 literes, W16-os, négy turbós motorja 1500 lóerőt ad le 6700-as fordulaton, nyomatékból meg 1600 Nm áll rendelkezésre 2000 és 6000 között. Álló helyzetből 100-ra 2,4 másodperc alatt gyorsul a Bugatti Divo, a végsebességét 380 km/órára korlátozták. Utóbbira a kerekek extra terhelése miatt volt szükség, amely az alacsonyabb hasmagasság miatt áll elő, de a szárnyak által okozott nagyobb légellenállás sem segíti, hogy felvegye a versenyt a Chironnal.