Parametrikus dinamizmusnak hívják a Hyundai új formanyelvét, amitől olyan merészen néz ki az Elantra kompakt szedán. A lényege viszont az, hogy az egész autó határozott, origami jellegű élekből áll össze és ezért sikerült bőven eltávolodnia attól a képtől, ami a koreai autókról élt sokakban. Az Elantra kifejezetten vagány lett így, és most bemutatták a sportosabb N Line változatot, mely a simához hasonlóan szintén nem jut el Európába.

Európa lemarad a merész Hyundai Elantráról 1

Pedig az Elantra végre kifejezetten kívánatosan néz ki és teljesen új platformra épül – csak épp a szabadidő-autók tengerében aligha találna magának közönséget. Sportosabb fazonú lökhárítókat és küszöböket tesznek az N Line változatra, a beltérben pedig pirossal varrott bőrkormány és jobban tartó ülések vannak, antracit színű tetőkárpittal kiegészítve.

Európa lemarad a merész Hyundai Elantráról 41

1,6 literes, négyhengeres turbómotorja 201 lóerős és 265 Nm nyomatéka van. 7 sebességes duplakuplungos automata váltóval vagy akár 6 gangos kézivel is elérhető az Elantra N Line. A sportosabb modell nagyobb tapadást biztosító, feszesebbre hangolt futóművet kapott, hátul multilink felfüggesztéssel, a 18 colos alufelnik mögött pedig elöl nagyobb fékek vannak.

Európa lemarad a merész Hyundai Elantráról 42