Váltókar helyett nyomógombokat kap az új Hyundai Santa Fe – ezt már láttuk korábban is, arról viszont csak most közölt információt a márka, hogy mire szolgál az a méretes tárcsa, amely a váltó kapcsolósorától jobbra található a fekvő középkonzolon.
A forgószerv a hagyományos üzemmódok kapcsolására szolgál, de (ha megrendeljük) ugyanezzel választható ki a három terepprogram valamelyike is. A hó, homok és sár nevekre hallgató üzemmódok a motornyomaték, a váltóprogram, a kipörgésgátló rendszer és az összkerékhajtás integrált vezérlését biztosítják – az első és a harmadik az elpörgés megakadályozásával, a második és a harmadik pedig a finom nyomatékkifejtéssel támogatja az előre jutást.
A Hyundai korábban már beszámolt arról, hogy az új Santa Fe 230 lóerős hibrid és 202 lóerős dízel erőforrással debütál, de 2021 elejétől plug-in hibrid verzióban is elérhető lesz.