Miután néhány napja megszellőztette, hogy nagy dobásra készül, most kijátszotta ütőkártyáját a Dacia: a Spring elektromos kisautót bruttó 3,99 millió forintért fogják forgalmazni Magyarországon!
Új villanyautóért ilyen keveset még soha nem kellett fizetni itthon – az is igaz persze, hogy ez nem lesz mindig így.
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Fotó megosztása:
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Fotó megosztása:
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Fotó megosztása:
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Fotó megosztása:
A kedvezményes ár azokra vonatkozik, akik elnyerték az állam által kiírt támogatást és villámgyorsan lépve az első száz között adtak le előrendelést az autóra. Ennek a 100 darabos szériának a kiskereskedelmi árát ugyanis 6,5 millió forintra lőtte be az importőr, így jön ki a bűvös, hárommal kezdődő vételár.
Ezt a száz autót mindössze négy óra alatt kapkodták el a vevők, anélkül, hogy tudták volna, mennyi lesz a pontos vételár. Szóval most, hogy tudod, milyen olcsó, már nem veheted meg ennyiért.
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Fotó megosztása:
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Fotó megosztása:
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Fotó megosztása:
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Fotó megosztása:
A Spring egy mindössze 33 kW (44 LE) teljesítményű villanymotort kap, ami 125 km/óra végsebességet tesz lehetővé. Az akkumulátor kapacitása 26,8 kWh, a hatótávolság így vegyes használat során akár 225 km, városban még kedvezőbb 295 km.
Háztartási konnektorból 30 perc alatt 9 kilométerre elegendő áramot vehetünk fel (azaz az örökkévalóságig tart feltölteni az akkut), de ha kerítünk egy 30 kW-os egyenáramú (DC) töltőt, 60 perc alatt csurig tölthetjük az akkut.
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Fotó megosztása:
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Fotó megosztása:
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Fotó megosztása:
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Fotó megosztása:
A legszebb, hogy az autót hivatalosan még sehol nem forgalmazzák a világon, Magyarország ugrott csak neki az elő-előértékesítésnek – pontosan azért, hogy a potenciális vevők beleférjenek a kifutó állami támogatásba.
A hivatalos tájékoztatás szerint a végleges ár- és felszereltségi lista 2021-ben érkezik – ami azt jelenti, hogy az autó sem lesz itt annál hamarabb.
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Kackiás bajusz a nappali világítás, a hűtőmaszk tömör felület, hogy csökkentse a légellenállást
Fotó megosztása:
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Nincs kipufogó. A csomagtartó 300 literes.
Fotó megosztása:
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Az orrembléma alatt a csatlakozó
Fotó megosztása:
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Felárért érintőképernyős is lehet a multimédia rendszer; a klasszikus kezelőfelület nyilván az ár leszorítását célozza
Fotó megosztása: