A Panamera Turbo S E-Hybrid 571 lóerős, 4.0 V8-as biturbó benzinmotort kombinál  136 lóerős, 400 Nm nyomatékú villanymotorral. A kombinált teljesítmény 700 LE, a rendszernyomaték eléri a 870 Nm-t. Eközben az elektromos hatótávolság is nőtt, méghozzá 30%-kal, köszönhetően az immár 17,9 kWh kapacitású, új akkumulátornak és az optimalizált üzemmódoknak.

Ugyanezt az akkut és villanymotort kapja az új Panamera 4 E-Hybrid is. Ennek 2,9 literes V6-os biturbó motorja önmagában 330 lóerőt ad le, a rendszerteljesítmény 462 lóerő. A harmadik újdonság a Porsche Panamera 4S, csak így, villanymotor nélkül, 440 lóerővel.

Méregerős csúcshibrid a Porschétől 1

A két új plug-in hibrid mellett továbbra is a kínálatban marad az 560 lóerős Panamera 4S E-Hybrid. Mindhárom konnektoros modell kapható szedán, nyújtott tengelytávú és Sport Turismo kivitelben. Az összes hibrid modellen nyolcfokozatú PDK váltót találunk.

A Panamera Turbo S E-Hybrid alapkivitelben kínálja a Sport Chrono csomagot, így 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 315 km/óra. A közvetlen elődmodell azonos adatai 3,4 mp, illetve 310 km/óra volt. A Panamera 4 E-Hybrid szintén 0,2 másodperccel lett fürgébb (4,4 mp 0-100 km/órára), végsebessége 278 helyett 280 km/óra.

Méregerős csúcshibrid a Porschétől 19

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive

Az akkuk az eddigi 14,1 helyett 17,9 kWh kapacitásúak, a hatótávolság WLTP városi mérés szerint a csúcsmodellnél 50, a  Panamera 4 E-Hybrid esetében 56 kilométer. A beépített töltő akár 7,2 kW-tal tud tölteni, de természetesen nyilvános gyorstöltés is lehetséges.

Az új Panamera 4S (440 LE, 2.9 V6) az eddigi 4,2 helyett 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 289 helyett 295 km/óra – mindezt persze Sport Chrono csomaggal. A modell mostantól alapfelszerelésként kínálja a korábban opciós Sport Design orrkialakítást.

A Panamera Turbo S E-Hybrid egyedi orrot kapott, kettős C alakú fénymodulokkal és megnövelt oldalsó légbevezetőkkel. Hátul módosított körvonalú lámpatestet kapunk, akár sötétített, illetve animált kivitelben is. Újak a 20 és 21 colos keréktárcsák, és van két új karosszériaszín is.

Méregerős csúcshibrid a Porschétől 20

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Az infotainment-rendszer nagyobb felbontású képernyővel, jobb hangvezérléssel, veszélyforrásokat azonosító radarral, valamint Apple CarPlay okostelefon-integrációval szolgál.

Minden új Panamera modell áthangolt futóművet kapott, amely átírt szoftveres vezérlést, módosított kormányművet és új abroncsokat foglal magában. A Panamera Turbo S E-Hybrid minden lehetséges futóműrendszert alapáron kínál, a hátsókerék-kormányzástól és elektromos kanyarstabilizátoron át a kerámia fékekig.

Méregerős csúcshibrid a Porschétől 21

Porsche Panamera 4S