3,2 másodperces gyorsulással a 639 lóerős Mercedes-AMG GT 63 S 4matic+ 4 door minden, csak nem lassú. Igazából hamarabb van 200-on, minthogy valaki elsőre, hiba nélkül leírja a nevét. A Brabus persze, ezt csak egy jó alapnak tekintette, ezért alaposan átdolgozták és a végén csináltak belőle egy igazi nehézbombázót, amin már messziről látszik, hogy ez valami nagyon súlyos holmi.
7,8 centiméterrel szélesebb a Brabus Rocket 900-as karosszériája, ami alatt Brabus Monoblock Z Platinum Edition, karbonbetétes, aerodinamikus felnik vannak, elöl 21 colos, hátul 22-es méretben. 295-ös illetve 335-ös gumikkal. Az eszelősen széles és ez még tényleg csak máz.
Fix hátsó szárny és hatalmas légbeömlők is kerültek a GT 4 doorra a Brabusnál. Az elején a fényszórókon kívül mindenhol funkcionális hűtőnyílás van, hátul pedig karbon diffúzorba integrálták a rozsdamentes acél kipufogórendszer végeit. A kipufogóban egyébként elektronikusan vezérelt szelepek vannak, hogy ne csak őrületes hangorkánnal közlekedhessen a Brabus Rocket 900.
Precízen kiegyensúlyozott főtengelyt és nagyobb méretű, kovácsolt dugattyúkat szereltek a 100 mm-re növel löketű és 84 mm furatú V8-asba, így már 4,5 literes (4,0 literes alapból). A Brabus új turbófeltöltőket is pakolt a hengersorok közé és a maximális nyomást 1,4 bar-ra emelte. A Rocket 900 6200-nál 888 lóerőt ad le és 1250 nm nyomatéka van 2900-tól. Szóval borzalmasan erős.
2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, álló helyzetből csak 9,7 másodpercig tart a 0-200-as sprint és 23,9 alatt már a 300-at is elhagyja a virtuális tű a sebességmérőn. A német autópálya belső sávjában, vagy kihalt reptéren, esetleg egy kellően hosszú célegyenesben akár 330 km/órás sebességgel is hasíthat.
10 darabot készít a Brabus a Rocket 900-ból és nem adják majd fillérekért. A teljesen felszerelt, mindenhol bőrbe varrott belterű Rocket 900-as több mint 150 millió forint.