Ronnie Fieg még 13 évesen kezdett el dolgozni unokatestvére cipőboltjában, ahol egyre feljebb lépkedett a ranglétrán. Közben számos sportcipőmárkát kezdett behozni az áruházlánc számára, köztük az Asicset is. Ők voltak azok, akik felkérték, hogy tervezzen nekik három pár cipőt, melyekből aztán egyenként 252 darabos sorozatot hoztak ki. A cipők szerepeltek a The Wall Street Journal címlapján, és ez akkora érdeklődést váltott ki, hogy egy nap alatt mind elkelt.
2011-ben nyitotta meg első saját Kith-üzletét New Yorkban, aztán a Brooklynban lévő boltot egy újabb követte Manhattanban, és így lett egyre népszerűbb a leghíresebb márkákkal dolgozó Fieg. Ma már nem csak cipőket, de különböző ruhadarabokat és még reggeli gabonapelyhet meg fagyit is árulnak. És immár a BMW-t is, akiknek ruhakollekciót és limitált szériás M4 Competitiont tervezett.
Ronnie maga is BMW rajongó, így könnyen meg tudta fogni a márka lényegét. A BMW M4 Competition x Kith kívülről nem mutat sokat. Egyedi logók vannak rajta, hátul az M-trikolór mögött a Kith felirattal, de a fényezés matt fekete, ahogy a felnik is feketék, melyek mögül szinte virít a piros féknyereg. A karbon tetőn szintén hatalmas Kith felirat figyel.
Kith-mintásra nyomott bőrbe húzták a sportülések fejtámláját és a könyöklőt is, de más helyeken is feltűnik a logó az alapvetően fekete térben, amit kék és piros kiegészítőkkel dobott fel a tervező. Máskülönben az M4 Competition műszakilag maradt az a sportkupé, aminek beharangozták, tehát a 3,0 literes, sorhatos motor 510 lóerős és 3,9 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre.
Akárcsak Ronnie Fieg első Asics cipői, a BMW M4 Competition és az összes BMW-s apróság is egyetlen hétvége alatt elkelt. Ebből aztán egészen világos, hogy a divat és az autózás összefonódása kifizetődő biznisz volt.