Logikusan a G70 szedán technológiáját alkalmazza a hátsó- és összkerékhajtással elérhető Genesis GV70. A középkategóriás crossovernek jól áll a márka frissen bevezetett, markáns dizájnja, amelyet ötszögletű hűtőmaszk és vízszintesen osztott fényszórók határoznak meg. Hátul mintha elfogyott volna a tervezők kreativitása, a lámpatestek a Porschét idézik, a D oszlop ívében a 2000-es évek koreai autódivatja kel újra életre.
Lesz egy GV70 Sport kivitel is, 21 colos keréktárcsákkal, hatalmas krómozott kipufogókkal, fényezett diffúzorral, szénszálas utastéri elemekkel. Apropó, utastér: a műszerfal kialakítását állítólag a repülőgépek szárnya ihlette. A klímavezérlést nem integrálták a központi képernyőbe, ami jó, viszont a széles formátumú kijelző a padlókonzolon elhelyezett tárcsáról vezérelhető, ami már nem annyira.
A Genesis október végétől álcázott GV70-eseket szabadít Korea útjaira; ez lesz a végső tesztfázis, amely után megkezdik a modell gyártását.