WRC-versenyautó vagy extrém sportos utcai modell – egyelőre nem lehet tudni, hogy a kettő közül melyik prototípusa látható az alábbi mozgóképen. Az biztos, hogy az alapokat a Toyota GR Yaris, a japánok 1,6 literes, háromhengeres, 261 lóerős motorral szerelt, összkerékhajtású típusa adja – az az autó, amely eleve a leendő raliautó homologációs verziójaként született meg.

yaris-grmn

A hatalmas hátsó szárny mellett az első lökhárítóra illesztett, ívelt légterelő peremek, az első kerekek mögötti, öblös légkivezető nyílások, valamint a fenéklemezen elhelyezett örvénylés-csökkentő idomok különböztetik meg a rejtélyes prototípust a GR Yaristól. Gyanús, hogy a tetőlemez nem a manapság divatos, kontrasztos fényezés, hanem karbonszálas anyaga miatt fekete, a furcsán takart hátsó keréktárcsa pedig talán karbon-kerámia fékeket hivatott elrejteni.

Arról már volt szó, hogy a Corolla és a C-HR csúcskategóriás edzőprogramban részesülhet – ezek GRMN verziói nagyságrendileg egy év múlva ilyenkor lépnek piacra –, most azonban úgy tűnik, hogy nem ők lesznek az egyedüliek, sőt, még csak nem is feltétlenül az elsők. Az álcázás teljes hiánya ugyanis arra enged következtetni, hogy hamarosan bemutatkozhat a végleges verzió.