Tizennyolc éve, 2002-ben látott napvilágot a Golf R32, és ezzel legenda született a legendán belül: a 3,2 literes, hathengeres motorral szerelt, 241 lóerős, összkerékhajtású sportos ferdehátút egyre brutálisabb utódok követték.
A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott...
A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott...
Fotó megosztása:
A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott...
A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott...
Fotó megosztása:
A 2005-ös évjárat már 250 lóerőt tudott, majd 2009-ben soros négyhengeres motor került a V6-os helyére.
A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott…
…a negyedik pedig, 2013-ban elérte a mágikus 300 lóerős határt.
A soron következő, ötödik generáció elődeihez hasonlóan innovatív megoldásokat hoz, a nyomatékvektor-szabályozással a hátsó tengelyen, adaptív lengéscsillapítással, elektronikus első differenciálzárral. A motor „minden eddiginél nagyobb teljesítményű” lesz, de hogy ez számszerűen mit jelent, arra csak november 4-én, szerdán derül fény.