Három 48 voltos mild hibrid hajtáslánc, modern infotainment rendszer, digitális műszeregység és erősen kibővített felszereltség jellemzi a 2021-es modellévre előkészített Land Rover Discoveryt.
A tervezők ügyeltek arra, hogy ne bolygassák meg a modell karakteres megjelenését: csupán az arányokon módosítottak, átrajzolták a lámpatesteket, hátul fényes fekete sávot illesztettek be a szélvédő alá. Egy új kivitellel is bővült azért a modellcsalád, de az R-Dynamic is inkább csak a hangsúlyokat tolja egy kicsit a sportos irányba, nagy változások ott sincsenek.
Az utastérben annál több az újdonság, a kézbe illő, tömzsi váltókartól a digitális műszeregységen át a Defenderrel behozott új infotainment rendszerig. Jópofa ötlet a klímavezérlő panel mögötti, kárpitozott tárolóüreg, ennél is többet ér a head-up kijelző vagy a műszeregységben megjeleníthető, 3D-s navigációs térkép.
Hátul a B-oszlopról középre költöztek a szellőzőnyílások, alattuk rengeteg USB csatlakozót találunk – ilyet a harmadik soron is elhelyeztek, így minden utas töltheti a kütyüjét menet közben. Van fedélzeti wifi is, ha interneteznének.
Három új soros hathengeres motor jelent meg a kínálatban, egytől egyig 48 voltos mild hibrid rendszerrel. A dízelek 249 és 300, a benzines 360 lóerős; belépő motornak ott a négyhengeres, kétliteres, 300 lóerős benzinmotor.
A terepalkalmasságot új, intelligens vezérlésű összkerékhajtás, valamint az első tengely előtti terepszakaszt megmutató, innovatív kamerarendszer segíti. Az üzemmódválasztó program új opciója a gázló üzemmód, amely mély vízen segít áthaladni – miután átkeltünk a vízen, a vezérlés automatikusan leszárítja a fékeket.
Kattints ide a megújult Land Rover Discoveryt bemutató videókért!