Az S-osztály megújulása után nyilvánvaló volt, hogy új zászlóshajóját is maybachosítja a Mercedes, arra azonban senki nem számított, hogy még a típus nyújtott kivitele sem elég nagy a Maybach számára: további 180 mm-t toldottak be a két tengely közé, így teherautókat idéző 3396 milliméteres tengelytávot kaptak.
Szükség is volt a helyre, hiszen hátul alapfelszerelés az Executive üléscsomag, de felárért First Class ülések is kérhetők. Előbbiek motorosan állítható ülőlapot és háttámlát, még hosszabb távon kihúzható lábtámaszt, valamint a lábszárra is kiterjedő masszázsfunkciót kínálnak.
Az ülés nem csak a combot és a hátat, de a nyak- és válltájat is fűti. A First Class csomag középső padlókonzolt, fűthető / hűthető pohártartókat, vezeték nélküli telefontöltőt, valamint bőrborítású asztalkákat tartalmaz. A hátsó utasok táblaszámítógépről vezérelhetik a fedélzeti infotainment-rendszert, vagy elég inteniük és pislogniuk, hiszen kamerák figyelik mozdulataikat.
A futómű komfort-orientált, a hátsókerék-kormányzás kétféle tartományban (4,5° vagy 10° kitérés) választható, de van az utat kamerával figyelő, aktív karosszériadőlés-szabályozás is.
Az exkluzív részletek közé tartozik a külön megrendelhető, kéttónusú fényezés,az oldalanként 1,3 millió tükröcskét alkalmazó digitális fényszóró, illetve a hátsó utastér adaptív világítása. A zajcsillapítást aktív zajkioltó rendszerre bízták, a biztonsági öveket villanymotor nyújtja oda a hátsó utasoknak.
A motorkínálatot nem részletezi a gyár, csupán annyit közöltek, hogy az S-osztály erőforrásai kerülnek a Maybach S-osztályba.
Kattints ide, és nézd meg videón is a Mercedes eddigi legfényűzőbb alkotását.